الف- برنامه استراتژیک برند شرکتی و سازمانی (کورپوریتبرند)
ب- برنامهریزی و تدوین معماری برند محصولات و خدمات
ج- برنامهریزی تبلیغات برند شامل کمپینهای تبلیغات و روابط عمومی
تهیه و تدوین سند اجرایی برنامههای تبلیغاتی
ایدهپردازی، خلق کانسپت و اجرای کمپینهای موضوعی، ارتقا و اصلاح جایگاه برند و محصول
تدوین استراتژی طراحی پیام، برنامهریزی رسانهای و تعیین بودجه تبلیغات
به طور کلی خدمات مشاوره تخصصی به سه شکل زیر انجام میشود:
الف- مشاوره بلندمدت (قرارداد فصلی و سالانه)
ب- مشاوره پروژهای (توسعه بازار، برندسازی، تبلیغات، پژوهش و تحلیل، ارزیابی و نظارت بر پیمانکاران رسانهای و هنری)
ج- مشاوره ساعتی
last comments